fbpx

ازاي تختاري قميص نوم مريح في الصيف؟

ازاي تختاري قميص نوم مريح في الصيف؟

مش كل البنات بتعرف تختار قميص النوم مريح في الصيف، وبالذات لما تكون عروسة جديدة، عشان كده هنا هنوضح إزاي تختاري قميص النوم مريح لكي انتي.

في الصيف طبعاً الجو بيكون نار وأي ملابس بيتي مش قطن أو فسكوز هتحررك جامد، ودا هيخليكي تعبانة ومش عارفة تلبسي ايه في الحر ده.

بس عشان تختاري قميص النوم مناسب لكي في الصيف، يبقي لازم يكون قطن صافي 100%، طيب ليه لازم يكون  قطن 100%،

عشان القطن مادة طبيعية ناعمة ومريحة على جسمك وبتمتص درجة الحرارة وبالتالي هتكون مناسبة لكي في الصيف.

طيب ايه تاني غير خامة القطن، في خامة فسكوز، خامة ناعمة زي الحرير ممكن تلبسي قميص النوم فسكوز، تحسي براحة وسعادة وهيكون ناعم جداً على جسمك.

طيب ايه الفرق بين قميص النوم قطن صافي 100% وبين قميص النوم فسكوز؟

وايه الفرق بين ملابس بيتي قطن وملابس بيتي فسكوز؟

الفرق كبير جداً … لكن الخامتين ناعمين على جسمك، خامة القطن خامة طبيعية عشان كده الملابس الحريمي زي بيجامات حريمي وعبايات حريمي اللي مصنوعة من خامة القطن بتكش، ودا حاجة مهمة لازم تعرفيها، مش كل البنات عارفة كده وتقدري تعرف أكتر عن بيجامات بيتي خامة قطن صافي 100% 

لكن خامة الفسكوز خامة تصنيع، عشان كده الملابس الحريمي زي بيجامات حريمي وعبايات حريمي اللي مصنوعة من خامة الفسكوز مش هتكش، ولازم لما تختاري مقاسك اختاري المقاس المناسب لكي بالظبط.

طيب ازاي اشتري أفضل قميص نوم من أقرب محل ملابس؟

أكيد أقرب محل ملابس لكي هو الموبايل اللي في ايدك، وبدل ما تنزلي تلفي في المحلات وتشوفي أقرب محل ملابس لبيتك، اشتري من ويللا كل الملابس البيتي زي بيجامات حريمي … عبايات حريمي … لانجيري … قمصان النوم وغيرها كتير.

احنا في ويللا بنصنع بأفضل الخامات اللي هما القطن الصافي 100% وكمان الفسكوز الناعم الجميل، عشان كده أشيك قميص نوم هتلاقيه عند ويللا، وكمان أجمد بيجامات حريمي موديلات 2022 كلها تصميمات تحفة بألوان خرافة.

تقدري تشتري من هنا بيجامات حريمي
تقدري تشتري من هنا قمصان نوم
تقدري تشتري من هنا عبايات حريمي

طيب ازاي اشتري  مقاسي من ويللا؟

احنا في ويللا عاملين حساب كل تفصلية صغيرة في تصميمات قمصان النوم، عشان كده لازم قبل ما تشتري لازم تراجعي مقاس الأول جدول مقاسات  مش بس في قمصان النوم، وكمان في بيجامات حريمي وعبايات حريمي، عشان مقاسك يكون مظبوط.

وكمان في ويللا بنصمم موديلات ملابس بيتي بمقاس واسع ومقاس ضيق، وانتي وذوقك، لو عايزة بيجامات بيتي واسعة ومريحة موجودة وتقدري تشوفي كمان موديلاتها على الموقع (بيجامات بيتي واسعة)، ولو نفسك تكوني ملكة جمال وعايزة قميص نوم قطن ناعم تقدري تشوقي كل الموديلات على موقع ويللا 

وعشان احنا بنهتم بيكي لأنك ملكة جمال في بيتك، عملنا جدول المقاسات بالوزن والطول، يعني لو عارفة وزنك تقدري تشتري أشيك قميص نوم عليكي تكوني فيه ملكة جمال حقيقية، ولو عارفة طولك وعرض الصدر والوسط، هتشتري 

 

ايه هي موديلات قمصان النوم عند ويللا؟

عندنا في ويللا أشيك قميص نوم في مصر، مش بس شيك جداً، ألوان قمصان النوم كلها جميلة، وقبل ما نختارها سألنا أكتر من 2000 عميلة، واختارنا ذوقكم انتم، عايزة تشوفي المويلات تصفحي الموقع .

وعشان تختاري قميص النوم اللي يناسبك، شوفي اللون اللي بتحبيه ايه، وبعدين حددي مقاسك من جدول المقاسات، واختاري مقاسك الصح، وقبل ما تأكدي الأوردر، تأكدي من خامة قميص النوم، لو خامة فسكوز مش هتكش منك، ولو قطن هتكش بنسبة بسيطة احنا عاملين حسابها واحنا بنصمم، وبرضه هتكون على مقاسك.

 

اشتري ازاي قميص النوم وازاي هيوصلني للبيت؟

عشان تشتري اضغطي على الكلمة دي (قميص النوم) وتابعي الخطوات دي:

1- اختاري مقاسك من الجدول

2- اختاري الكمية اللي هتشتريها 

3- راجعي كويس صور قمصان النوم

4- اضغطي أضف إلى السلة (اضافة  إلى قائمة المشتريات)

5- اعملي تأكيد لطلب الشراء 

 

ومبروك عليكي هنتواصل معاكي ونشحن لك قميص النوم لحد باب البيت 

 

مش بس كده، إحنا كمان بنبيع من 10 سنين مع جوميا

عبايات حريمي من ويللا

 

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    سلة الشراء
    • No products in the cart.
    0